Nedadora corrents dins l'aigua, ciclista en bici, corredora corrents. 19 Reptes -> 19 Webinars. Logos Ajuntament de Terrassa, Fundació Cecot Innovació i Diputació de Barcelona

L’objectiu és proposar a les empreses del territori participar en un challenge empresarial que els hi permetrà millorar el seu posicionament en tres àmbits concrets: màrqueting digital, gestió comercial i vendes i gestió econòmica.

L’Ajuntament de Terrassa i la Fundació Cecot Innovació, amb el suport de la Diputació de Barcelona, organitzen el primer Triatló Empresarial, un programa d’acompanyament per a la millora de la competitivitat empresarial en l’era Covid.

El programa, adreçat a empreses, té per objectiu proporcionar les eines necessàries per a la definició d’estratègies competitives tenint en compte la situació actual generada per la Covid-19.

El Triatló empresarial, que ofereix a les empreses participants sessions i assessorament, està format per tres mòduls integrats per 19 sessions i 19 reptes i una sessió de tancament, a càrrec de Rosa Guerrero, consultora per a la Creació d’Empreses a la patronal Cecot.

 

Els mòduls són els següents:

  • Màrqueting digital, innovació i creativitat, a càrrec de Santi Rius (assessor de màrqueting online i social media de la patronal Cecot i director de CREAT360).
  • Gestió econòmica, a càrrec de Sebastián García (responsable de l’àrea d’assessorament de Gestió Econòmica, rendibilitat i marges, costos i control de Gestió de la patronal Cecot i responsable de l’àrea d’assessorament de Compres i Aprovisionaments de la mateixa patronal; director de la Central de Compres i Negociació del Gremi de la Carn de Barcelona; professor de Sourcing de EA; professor d’Economia d’Empresa a distintes Institucions; director general de García Basco Iniciativas Empresariales SL).
  • Gestió comercial i vendes, a càrrec de Montserrat Soler (assessora de vendes a la Patronal Cecot i a l’Amic-media i articulista experta en vendes al digital Via Empresa)

La finalitat d’aquest programa formatiu és el d’acostar el concepte challenge a l’àmbit empresarial amb un nou format, àgil i innovador, que permetrà a les empreses que hi participin en aquesta primera edició de la Triatló Empresarial treballar àmbits concrets del seu model de negoci i dur a terme actuacions de millora de la seva competitivitat a curt termini.

 

La paraula challenge és un anglicisme molt utilitzat actualment a les xarxes socials per tal de definir una tendència viral en la què es convida a d’altres persones a fer quelcom per diversió, per una causa benèfica o per qualsevol altre motiu.

 

Per tal d’assolir aquesta fita, el Servei d’Innovació de l’Ajuntament de Terrassa i la patronal Cecot han organitzat 19 reptes, que s’aniran llençant periòdicament, i que aniran acompanyats de 19 formacions breus que ajudaran a les empreses a desenvolupar el repte en qüestió. El primer repte es llançarà el proper dia 7 d’abril i i el darrer tindrà lloc el dia 22 de juny.

 

«Converteix el no d’un client en un sí», «Quant hem de treballar per no perdre diners? , objectius i preus de venda», o «Potencia el teu LinkedIn i converteix-lo en la teva targeta de presentació professional» seran alguns dels reptes que es llençaran a les empreses del territori i que caldrà que aquestes resolguin amb el suport de les formacions breus que acompanyen el Triatló Empresarial i que es posaran a la seva disposició.

 

Són les empreses les que hauran de decidir a quines píndoles s’inscriuen amb temàtiques al voltant de tres àmbits: màrqueting digital, gestió comercial i vendes i gestió econòmica. Totes elles són independents però complementàries alhora. Un cop llençat el repte, els/les mentors/es del programa ajudaran a les empreses participants a assolir aquesta fita empresarial resolent els seus dubtes i acompanyant-les en el procés.

 

Sessions:

 

  • 07/04 (9.30-11.30 h) Primer de tot, comencem per analitzar la situació economicofinancera de l’empresa.
  • 08/04 (9.30-11.30 h) Internet, el teu aparador digital. Vendre a Internet.
  • 14/04 (9.30-11.30 h) Parlem de benefici i rendibilitat. Però també de marge, ingressos, despeses, costos i productivitat
  • 15/04 (9.30-11.30 h) Internet, el teu aparador digital. Com crear una StoryTelling que enganxi.
  • 21/04 (9.30-11.30 h) Quant hem de treballar per no perdre diners? Com fixar objectius i preus de venda.
  • 22/04 (9.30-11.30 h) Potencia el teu LinkedIn i converteix-lo en la teva targeta de presentació professional
  • 28/04 (9.30-11.30 h) Eficàcia o eficiència? Aquesta despesa/inversió em convé?
  • 29/04 (9.30-11.30 h) Empresa + Instagram = Vendes. Encara sense Instagram empresarial???
  • 04/05 (9.30-11.30 h) Suma’t a Tik Tok! Una xarxa amb 700 milions de clients potencials
  • 05/05 (9.30-11.30 h) Gestió per processos. La forma més eficaç d’organització
  • 11/05 (9.30-11.30 h) Youtube i Podcast. Les xarxes multimèdia per a la teva empresa
  • 12/05 (9.30-11.30 h) Si no mesurem … no ens en sortirem!!! El control intern
  • 13/05 (9:30-11.30 h) Cap e-mail sense resposta! Com fer un e-mail efectiu per arribar a la clientela
  • 18/05 (9.30-11.30 h) Guia per optimitzar el teu viatge per les xxss
  • 20/05 (9.30-11.30 h) La clientela és la protagonista. Investiga les seves necessitats
  • 27/05 (9:30-11.30 h) Vendre influenciant, no convencent. Treballa la teva capacitat d’influència
  • 03/06 (9.30-11.30 h) Què aporta el teu producte o servei a la teva clientela? Treballa la proposta de valor
  • 10/06 (9.30-11.30 h) Com diferenciar i personalitzar la comunicació amb la teva clientela
  • 17/06 (9.30-11.30 h) Converteix el “no” en un “sí”. Tècniques de tancament de vendes i seguiment posterior
  • 22/06 (9.30-11 h) Arribada a la meta! Analitzem el teu model de negoci

 

Més informació a https://terrassainnovacio.cat/triatlo-empresarial/

Deixa un comentari

Your email address will not be published. Required fields are marked *