Nedadora corrents dins l'aigua, ciclista en bici, corredora corrents. 19 Reptes -> 19 Webinars. Logos Ajuntament de Terrassa, Fundació Cecot Innovació i Diputació de Barcelona

El Servei d’Innovació de l’Ajuntament de Terrassa i la Fundació Cecot Innovació organitzen el Triatló empresarial, un programa d’acompanyament per a la millora de la competitivitat empresarial en l’era Covid.

El programa, adreçat a empreses, té per objectiu proporcionar les eines necessàries per a la definició d’estratègies competitives tenint en compte la situació actual generada per la Covid-19.

El Triatló empresarial, que ofereix a les empreses participants sessions i assessorament, està format per tres mòduls integrats per 19 sessions i 19 reptes i una sessió de tancament, a càrrec de Rosa Guerrero, Consultora per a la Creació d’Empreses a la patronal Cecot..

Els mòduls són els següents:

  • Màrqueting digital, innovació i creativitat, a càrrec de Santi Rius (assessor de màrqueting online i social media de la patronal Cecot i director de CREAT360).
  • Gestió econòmica, a càrrec de  Sebastián García (responsable de l’àrea d’assessorament de Gestió Econòmica, rendibilitat i marges, costos i control de Gestió de la Patronal Cecot i Responsable de l’àrea d’assessorament de Compres i Aprovisionaments de la mateixa Patronal; Director de la Central de Compres i Negociació del Gremi de la Carn de Barcelona; Professor de Sourcing de EA;, Professor d’Economia d’Empresa a distintes Institucions; Director General de García Basco Iniciativas Empresariales SL).
  • Gestió comercial i vendes, a càrrec de Montserrat Soler (assessora de vendes a la Patronal Cecot i a l’Amic-media i articulista experta en vendes al digital Via Empresa)

Us podeu inscriure en l’enllaç.

Programa

Sessions:

07/04   9:30-11:30 h   Primer de tot, comencem per analitzar la situació economicofinancera de l’empresa

08/04   9:30-11:30 h   Internet, el teu aparador digital. Vendre a Internet

14/04   9:30-11:30 h   Parlem de benefici i rendibilitat. Però també de marge, ingressos, despeses, costos i productivitat

15/04   9:30-11:30 h   Internet, el teu aparador digital. Com crear una StoryTelling que enganxi

21/04   9:30-11:30 h   Quant hem de treballar per no perdre diners? Com fixar objectius i preus de venda

22/04   9:30-11:30 h   Potencia el teu LinkedIn i converteix-lo en la teva targeta de presentació professional

28/04   9:30-11:30 h   Eficàcia o eficiència? Aquesta despesa/inversió em convé?

29/04   9:30-11:30 h   Empresa + Instagram = Vendes Encara sense Instagram empresarial???

04/05   9:30-11:30 h   Suma’t a Tik Tok! Una xarxa amb 700 milions de clients potencials

05/05   9:30-11:30 h   Gestió per processos. La forma més eficaç d’organització

11/05   9:30-11:30 h   Youtube i Podcast. Les xarxes multimèdia per a la teva empresa

12/05   9:30-11:30 h   Si no mesurem … no ens en sortirem!!! El control intern

13/05   9:30-11:30 h   Cap e-mail sense resposta! Com fer un e-mail efectiu per arribar a la clientela

18/05   9:30-11:30 h   Guia per optimitzar el teu viatge per les xxss

20/05   9:30-11:30 h   La clientela és la protagonista. Investiga les seves necessitats

27/05   9:30-11:30 h   Vendre influenciant, no convencent. Treballa la teva capacitat d’influència

03/06   9:30-11:30 h   Què aporta el teu producte o servei a la teva clientela? Treballa la proposta de valor

10/06   9:30-11:30 h   Com diferenciar i personalitzar la comunicació amb la teva clientela

17/06   9:30-11:30 h   Converteix el “no” en un “sí”. Tècniques de tancament de vendes i seguiment posterior

22/06   9:30-11:00 h   Arribada a la meta! Analitzem el teu model de negoci

 

Més informació de les sessions en l’enllaç.