
El programa Kit Digital amplia el termini de sol·licituds del bo digital per a qualsevol de les tres convocatòries, fins al 31 de desembre del 2024. Les quanties màximes per a cadascuna de les 3 convocatòries, segons tipologia d’empresa, continuaran sent les mateixes. En concret:
- Per a empreses d’entre 10 i menys de 50 empleats: 12.000 euros.
- Per a empreses d’entre 3 i menys de 10 empleats: 6.000 euros.
- I per les pimes d’entre 0 i menys de 3 empleats: 2.000 euros.
En cadascuna de les convocatòries es detallen els requisits per a sol·licitar les ajudes, les obligacions que contreuen els beneficiaris, els imports màxims d’ajuda per cada categoria de solucions de digitalització, les justificacions, el pagament i control de la implantació de les solucions, entre altres matèries importants.
Els ajuts a qualsevol de les 12 categories de solucions als quals poden optar les empreses seran assignats per estricte ordre d’entrada de la petició (sempre que aquesta sigui correcta):
- Llocs web i presència a internet.
- Gestió de xarxes socials.
- Comerç electrònic.
- Gestió de clients.
- Serveis i eines d’oficina virtual.
- Intel·ligència empresarial i analítica.
- Gestió de processos.
- Factura electrònica.
- Comunicacions segures.
- Ciberseguretat.
- Presència avançada a internet.
- Marketplace.
El Kit Digital també pot servir per a implementar la factura electrònica, que serà obligatòria a partir de setembre de 2023.
El primer pas per sol·licitar el Kit Digital és registrar-se en www.acelerapyme.es i completar el test d’autodiagnòstic per conèixer el grau de maduresa digital de l’empresa / autònom, abans de demanar el bo digital en la seu electrònica de Red.es. Si el sol·licitant compleix els requisits, se li concedeix el bo digital i haurà de seleccionar a un o diversos agents digitalitzadors amb els quals desenvolupar les solucions que millor s’adaptin a les necessitats del seu negoci.
Si preferiu un tracte més personalitzat, podeu adreçar-vos directament a l’Oficina Acelera Pyme de Cambra de Terrassa, on persones especialistes en la tramitació d’aquests ajuts us acompanyen en la identificació de necessitats i solucions tecnològiques que poden optar al Kit Digital, i a traçar un mapa de ruta en aquest camí cap a la digitalització.
La patronal CECOT, des de la seva Oficina de Digitalització, també ofereix informació gratuïta sobre els tràmits a realitzar.
Quan l’empresa compleix els requisits per a la sol·licitud del Kit es poden encarregar de dur a terme tots els passos per a la seva obtenció. Així mateix, si la vostra empresa vol participar en aquest programa com agent digitalitzador, CECOT us ofereix suport i assessorament en el procés d’adhesió, s’encarreguen de comprovar que l’empresa compleixi tots els requisits i de presentar la documentació necessària a la plataforma.