Del 6 al 9 d’octubre tindrà lloc el Barcelona New Economy Week (BNEW), l’esdeveniment B2B, físic i digital, organitzat pel Consorci de la Zona Franca de Barcelona.
Des de tres espais emblemàtics de Barcelona (el Movistar Centre, l’Estació de França i la Casa SEAT), i amb la intenció de generar oportunitats i sinergies per a cinc sectors claus, està previst un programa de debat i panells propis, i la participació de destacats professionals:
- Logística: amb debats que giraran entorn de la necessitat de promoure aliances públiques-privades per al desenvolupament del sector logístic, i on també destacarà el tractament que es farà al problema de la ciberseguretat, o al repte de la igualtat de gènere en un sector amb poques dones directives.
- Comerç electrònic: es posarà especial atenció al canvi generacional i la seva influència en el consum, la necessitat d’avançar cap a cadenes de subministrament circulars, o la relació entre el retail i els marketplaces.
- Indústria Digital: on, entre d’altres, es tractaran temes sobre fabricació 3D, intel·ligència artificial i robòtica, big data i IoT, o la connectivitat global.
- Zones econòmiques: s’analitzarà el paper de les zones econòmiques a l’economia regional o la flexibilització dels processos duaners, entre d’altres.
- Real Estate: on els debats giraran entorn de les necessitats del nou urbanisme, la falta de vivenda, i el futur del sector hoteler i la restauració.
El plantejament de l’esdeveniment es basa en uns podis de coneixement, dirigits a directius i quadres de comandament d’empreses, que permetran als participants desenvolupar-se, ampliar coneixement, anticipar-se al futur, i retroalimentar-se de les opinions d’altres experts (inspirational speakers, professionals singulars, etc.)
Un dels aspectes a destacar és la potent oferta de networking a través de la innovadora plataforma digital del BNEW, desenvolupada per l’empresa catalana SIRT, que, basada en algoritmes i IA, generarà espais virtuals de realitat augmentada i experiències presencials hologràfiques, a més de creuar dades per posar en contacte als participants en funció de les seves necessitats.
Per la seva banda, el BVillage permetrà a les empreses participants (unes 120, de moment) esposar estands virtuals i mostrar les seves agendes per concertar cites.
En aquesta primera edició del Barcelona New Economy Week s’esperen uns 8.000 assistents, el 90% d’ells en línia.
El Consorci de la Zona Franca de Barcelona, amb la intenció de fomentar la reactivació econòmica de forma conjunta, ofereix el codi “BNEWFREE” en el següent enllaç, perquè companyies i professionals es puguin enregistrar sense cost.
Font: Barcelona New Economy Week (BNEW)
Per a més informació consulteu el següent enllaç.