06/02/2025

10.00 – 14.00 h

PRESENCIAL

c/ Telers 5, 2a planta, passadís B
https://maps.app.goo.gl/Ji8LMGb1igr7sCep6

OBJECTIUS de la primera part de la sessió:

– Posar en context els avantatges i beneficis d’utilitzar la IA en un projecte audiovidual com a potenciador de les capacitats humanes.

– Facilitar una comprensió senzilla i propera del què és la Intel.ligència Artificial, desmitificar algunes creences i diferenciar els enfocaments bàsics en el seu ús.

– Dotar els assistents de recursos de coneixements que els ajudin a decidir el sistema d’IA més adequat per a la seva casuística empresarial.

– Ajudar a comprendre les implicaciones ètiques i legals en l’ús de la IA en el sector audiovisual.

CONTINGUTS:

– Què és la IA i quins són els seus avantatges i beneficis per al sector audiovisual?

– Principis per al desenvolupament d’un projecte creatiu amb IA.

– 8 qüestions a plantejar abans d’integrar la IA en un projecte audiovisual

-Consideracions ètiques i legals en l’ús de la IA per a projectes audiovisuals

OBJECTIUS de la segona part de la sessió:

– Aprendre com les eines actuals d’intel·ligència artificial poden obrir nous camins creatius i augmentar la productivitat en el marc d’un projecte audiovisual.

– Descobrir com una agència de màrqueting digital integra aquestes solucions basades en IA en els seus projectes.

– Inspirar als participants a explorar noves formes d’innovació en els seus propis projectes.

CONTINGUTS:

– Introducció sobre Brandam Digital (agència de màrqueting digital) i la seva metodologia de treball.

– Cas d’estudi: presentació de projectes reals i de com s’han emprat solucions d’IA a cada fase del seu desenvolupament.

– Com agilitzar la proposta creativa amb IA.

– Generació i modificació d’imatges i de vídeo amb eines avançades.

– Revisió d’altres eines populars d’IA per a la postproducció audiovisual.

– Tendències i creadors de contingut rellevants.

DIRIGIT A:

– CEOs, autònoms, emprenedors, professionals de màrqueting, TI i RRHH.

Activitat subvencionada per la Diputació de Barcelona (DIBA) (2)

Deixa un comentari

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verified by MonsterInsights