
Taller per a professionals del sector de la salut
Data i horari: 14/05/2025 – De 10 h a 14 h
Modalitat: Presencial al Parc Audiovisual de Catalunya – Adreça: BV-1274, Km1, 08225 Terrassa, Barcelona
Com els dos tallers anteriors que hem fet, és un projecte estratègic, que està provant totes les possibilitats del TRS Film LAB i el seu objectiu és connectar-lo amb sectors professionals diversos, en aquest cas, l’intentarem vincular amb el sector salut, on també es molt important a la nostre ciutat.
La idea d’aquesta sessió serà veure com podíem fusionar el sector salut amb l’audiovisual, mitjançant les noves tecnologies que ens aporta el plató virtual amb el motor d’UNREAL ENGINE.
En definitiva, volem aconseguir usos alternatius de la PRODUCCIÓ VIRTUAL per extreure casos d’ús en el sector soci-sanitari. D’aquesta manera podrem extreure prototips, que en un futur els treballadors i treballadores dels hospitals, centres mèdics d’atenció primària, consultes privades…Puguin aplicar-ho en el seu dia dia i optimitzar processos. Com per exemple, el cribratge dels pacients un cop entren a urgències.
En aquest sentit, es voldria convocar a professionals locals a un taller pràctic on coneguessin la tecnologia (no a escala d’usuari). Aquest taller s’hauria d’enfocar al prototipatge, com per exemple, el cribratge dels pacients un cop entren a urgències, per tal d’establir uns criteris on donar prioritat o no, a segons quins usuaris.
Com a idea, es podria partir d’un pacient que entra en estat greu a unes urgències d’un hospital, que seria l’excusa per desenvolupar tot un seguit de material audiovisual al plató de producció virtual, en brut, i finalment aquest material serveixi perquè els professionals desenvolupin solucions en el seu àmbit a través de prototips.
Són places limitades, si vols venir tu i algú més del teu equip, reserva plaça:
