
En aquesta activitat s’agruparan especialment responsables de startups i scale ups en l’àmbit de la tecnologia, la indústria 4.0 i l’economia circular amb les empreses participants per entendre i identificar les possibles fonts de fricció de col·laborar per innovar, per què sorgeixen. i com es poden millorar.

Anna Grau és enginyera de carreteres i màster en enginyeria civil especialitzada en transport. Gerent de l’àrea d’Economia Circular i Mobilitat d’Esade Creapolis. Experta en innovació estratègica, economia circular, ciutats intel·ligents i mobilitat. Ponent internacional en la Conferència australiana de Smart Communities 2018 a Melbourne, i a Macau al Internet + Smart City Summit 2019. Cofundadora de Young IT Girls – NPO, l’objectiu de la qual és que les dones joves coneguin les seves oportunitats en el camp de les TIC.

Marc Milián és Partner de Hype Corporate Partners. Enginyer industrial i MBA a l’IESE. Des del 2010 treballa com a Business Advisor per a diverses empreses com Boehringer Ingelheim (Alemanya i Espanya), Google (Espanya), Tramontana (fabricant de cotxes de luxe), ESADE, Worldsensing, Ajuntament de Barcelona (Ajuntament de Barcelona). Col·laborador d’Esade Creapolis, on participa activament en el programa d’acceleració d’empreses a l’àmbit del Corporate Venturing.
Per a més informació i consultes, contactar per correu electrònic amb [email protected]
Consulta altres activitats del Fòrum d’Innovació de Terrassa:
- Workshop: Covid-19 Innovation Response: 18/02 – 11/03 – 25/03 – 22/04
- Els 4 tipus d’Innovació: 13/05
- Com prendre millors decisions a l’empresa amb l’experimentació: 03/06
Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i l’FSE en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local i per la Diputació de Barcelona.