01 d’Octubre

09.00 a 13.00 h

PRESENCIAL

c/ Telers 5, 2a planta, passadís B
https://maps.app.goo.gl/Ji8LMGb1igr7sCep6

L’objectiu d’aquesta formació és proporcionar als assistents les eines i estratègies necessàries per dominar les tècniques més innovadores i efectives en el màrqueting digital.

Aquest curs està pensat per a persones emprenedores i empresàries, professionals de màrqueting, i qualsevol persona interessada en millorar les seves habilitats de vendes i màrqueting digital.

CONTINGUTS:

1. INTRODUCCIÓ

  • Conceptes bàsics: Presentació dels conceptes bàsics i la importància de la integració entre vendes i màrqueting digital.
  • Mercat i canals: Anàlisis dels diferents tipus de mercats i canals de vendes.
  • Perfil de Vendes: Identificació de les habilitats i coneixements necessaris per a tenir èxit en vendes.

 

2. PLANIFICACIÓ

  • Estratègia: Repàs dels conceptes bàsics de planificació estratègica.
  • Sales Funnel: Què és i com fer un embut de vendes.
  • PlayBook: Què és i què inclou un PlayBook d’empresa (metodologia, perfil de client, Buyer persona, estratègies de contingut, tecnologia, mètriques).
  • Buyer persona: Mètodes per a identificar el perfil de client ideal i crear el Buyer persona.

 

3. EXECUCIÓ

  • Captació de Leads: Utilització d’estratègies de Màrqueting Digital per a atreure i captar leads qualificats, tant Inbound com Outbound.
    • Content Màrqueting: Planificació i desenvolupament d’estratègies de contingut efectives per a atreure, involucrar i convertir a clients potencials. Sobre quin, a qui i com parlarà la marca.
    • SEO i SEM: Visibilitat i posicionament d’una web en els resultats de cerca, i PPC.
    • Lead Magnet: Desenvolupament i promoció de lead magnets, com ebooks, seminaris web o kits de recursos.
    • Social Media: Estratègies per a potenciar la presència i la participació de la marca en xarxes socials.
  • Engagement i automatització: Estratègies per a mantenir als leads interessats a través de l’Email Màrqueting. Eines i
    plataformes per a optimitzar i gestionar les activitats de màrqueting i vendes, incloent-hi el paper de la IA en l’automatització i personalització de l’experiència del client.
  • Conversió i Tancament: Tècniques per a convertir leads en clients i tancar vendes de manera efectiva, incloent-hi remàrqueting, personalització d’ofertes, seguiment de conversions, i optimització de landing pages, entre altres. 

 

4. MÈTRIQUES

  • KPIs: Identificació i definició de KPIs i mètriques rellevants per a mesurar l’èxit de les estratègies de vendes.
  • Recopilació: Com i què mesurar segons objectius per a poder treure conclusions encertades.

 

Deixa un comentari

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verified by MonsterInsights