Obertes les 3 convocatòries del Kit Digital, programa d’ajuts que es pot sol·licitar a través de la seu electrònica de Red.es que té per objectiu impulsar la transformació digital de les petites empreses, microempreses i autònoms:

 

Convocatòria per a empreses d’entre 10 i menys de 50 treballadors:

  • Ajuts de fins a 12.000 euros.

  • Termini de presentació de sol·licituds: 15 de març de 2023.

Convocatòria per a empreses d’entre 3 i menys de 10 treballadors:

  • Bo digital d’un màxim de 6.000 euros.

  • Termini de presentació de sol·licituds: 2 de setembre de 2023.

Convocatòria per a petites empreses i autònoms d’entre 0 i menys de 3 empleats:

  • Bo digital de 2.000 euros.

  • Termini de presentació de sol·licituds: 20 d’octubre de 2023.

 

Els ajuts de les tres convocatòries seran assignats per estricte ordre d’arribada de petició, i les empreses interessades podran optar fins a 12 categories de solucions:

  1. Llocs web i presència a internet.
  2. Gestió de xarxes socials.
  3. Comerç electrònic.
  4. Gestió de clients.
  5. Serveis i eines d’oficina virtual.
  6. Intel·ligència empresarial i analítica.
  7. Gestió de processos.
  8. Factura electrònica.
  9. Comunicacions segures.
  10. Ciberseguretat.
  11. Presència avançada a internet.
  12. Marketplace.

 

El Kit Digital també pot servir per a implementar la factura electrònica, que serà obligatòria a partir de setembre de 2023.

 

El primer pas per sol·licitar el Kit Digital és registrar-se en www.acelerapyme.es i completar el test d’autodiagnòstic per conèixer el grau de maduresa digital de l’empresa / autònom, abans de demanar el bo digital en la seu electrònica de Red.es. Si el sol·licitant compleix els requisits, se li concedeix el bo digital i haurà de seleccionar a un o diversos agents digitalitzadors amb els quals desenvolupar les solucions que millor s’adaptin a les necessitats del seu negoci.

Si preferiu un tracte més personalitzat, podeu adreçar-vos directament a l’Oficina Acelera Pyme de Cambra de Terrassa, on persones especialistes en la tramitació d’aquests ajuts us acompanyen en la identificació de necessitats i solucions tecnològiques que poden optar al Kit Digital, i a traçar un mapa de ruta en aquest camí cap a la digitalització.

Podeu programar l’assessorament gratuït amb l’Oficina Acelera Pyme de Terrassa en aquest formulari:

La patronal CECOT, des de la seva Oficina de Digitalització, també ofereix informació gratuïta sobre els tràmits a realitzar.

Si l’empresa compleix els requisits per a la sol·licitud del Kit es poden encarregar de realitzar tots els passos per a la seva obtenció. Així mateix, si la vostra empresa vol participar en aquest programa com agent digitalitzador, CECOT us ofereix suport i assessorament en el procés d’adhesió, s’encarreguen de comprovar que l’empresa compleixi tots els requisits i de presentar la documentació necessària a la plataforma.

Deixa un comentari

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verified by MonsterInsights