09 i 11 de Juliol

10.00 a 13.00 h

PRESENCIAL

c/ Telers 5, 2a planta, passadís B
https://maps.app.goo.gl/Ji8LMGb1igr7sCep6

Amb l’objectiu d’aprofitar el potencial dels canals digitals per captar nous clients, s’obre el període d’inscripció d’aquestes dues sessions dirigides per Josep Beltran, expert en models de negoci, estratègia, desenvolupament de mercat, màrqueting i vendes, amb més de vint anys d’experiència com a consultor i mentor.

CONTINGUTS:

1a part: Com utilitzar de forma efectiva els canals digitals per captar clients. Dimarts 9 de juliol (10.00 h a 13.00 h)

Visió global sobre quins són els punts clau a tenir en compte per captar clients i desenvolupar negoci B2B a través de canals digitals:

• El model de negoci.
• La pàgina web.
• Google My Business.
• Posicionament en cercadors (SEO).
• Publicitat a cercadors (SEM).
E-commerce i marketplaces.
• Xarxes Socials.
• Eines big data al nostre abast per conèixer el mercat.
• Introducció a LinkedIn Sales Navigator.

2a part: Smart Selling amb LinkedIn i LinkedIn Sales Navigator. Dijous 11 de Juliol (10.00 h a 13.00h)

• Els 10 tips de l’Smart Selling (Les recomanacions de LinkedIn per captar Leads i clients a través de la seva xarxa).
• Les bases per tenir un bon perfil professional a LinkedIn.
• Com mesurar la qualitat del meu perfil.
• Cercar, captar i fidelitzar clients (amb LinkedIn gratuït i amb LinkedIn Sales Navigator).
• Exemples pràctics: Segmentació de clients, cerca, localització i seguiment de leads i contactes.
• Les claus per la generació de contingut.
• Aclariment de dubtes.

La metodologia del curs s’ha dissenyat amb el propòsit de transmetre els conceptes necessaris per poder posar en pràctica estratègies efectives per captar nous clients utilitzant el potencial de LinkedIn i els canals digitals.

Es tracta de dues sessions amb un enfocament pràctic, il·lustrant en tot moment els conceptes teòrics amb exemples de casos reals.

2 Responses

  1. Felicito l’organització per aquestes sessions formatives dirigides per Josep Beltran. Aprofitar els canals digitals per captar nous clients és clau, i el curs ofereix una combinació excel·lent de teoria i pràctica. La primera part cobreix aspectes essencials com SEO, SEM i e-commerce, mentre que la segona part se centra en LinkedIn, una eina poderosa per la captació de clients B2B. Aquest enfocament pràctic amb exemples reals serà molt valuós per als assistents. Enhorabona per la iniciativa!

Deixa un comentari

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verified by MonsterInsights