Recentment, s’han iniciat al Vallès una sèrie d’iniciatives d’abast europeu que consoliden el nostre lideratge en innovació sanitària, com ara la coordinació de la Comunitat RIS3-Cat en tecnologies biomèdiques per part del centre tecnològic LEITAT. La innovació en salut afronta constantment nous reptes, alguns dels quals es debatran en la jornada que oferim des del Club Cecot d’Innovació i Tecnologia el proper dia 15 de desembre.
Dijous, 15 de desembre de 2016 de 09.15h a 11.30h
Cecot
Sant Pau, 6
08221 Terrassa
Assistència gratuïta. Aforament limitat.
Per assistir a la Jornada caldrà inscriure’s en el microsite específic, en aquest enllaç
PROGRAMA
9.15h. Apertura sala i acreditació dels assistents
9.30h. Benvinguda institucional a càrrec de:
Valentí Sallés, ex-President del Club Cecot d’Innovació i Tecnologia.
Laura Buguñá, Coordinadora Innovació, Fundació de Docència, Recerca i Innovació Mútua Terrassa.
9.35 h. – Bones Pràctiques
- Clara Campàs, Kern Pharma, Directora d’Estratègia i Desenvolupament: Diversificació i gestió transversal del Projectes de R+D.
- Víctor Lázaro, Telstar, R&D Manager for Serial Products: R&D global amb enfocament local.
- Gemma Muñoz, Mútua Terrassa, cap del Servei d’Urgències: Disseny i implementació de la metodologia lean al Servei d’Urgències.
10.15 h. – Entorns de col·laboració
Moderador:
David Dalmau, director de la Fundació Docència Recerca i Innovació de Mútua Terrassa
- Esther López, directora del Servei d’Innovació, R+D i d’Universitats, Ajuntament de Terrassa: InnoIntegra i salut.
- Manel Balcells, comissionat de Salut, Leitat: Comunitat Ris3Cat en Tecnologies Mèdiques.
- Míriam Ors, Responsable d’innovació i transferència tecnològica, de l’Institut d’Investigació i Innovació Parc Taulí, membre de Xiscat: Compra pública innovadora.
- Manel Pretel, clúster manager: Healthtech clúster.
11.10 h. – Debat.
11.30 h. – Fi de la jornada.