Terrassa lidera el projecte europeu “Igualtats Connectades. Interseccionalitat a les polítiques públiques”. Aquest projecte planteja aplicar l’enfocament interseccional a les polítiques públiques locals de no discriminació, una perspectiva que ha estat molt teoritzada però hi ha poca experiència de com es posa en pràctica en polítiques concretes.

El proper 13 de febrer, es realitzarà a l’Auditori Municipal de Terrassa (c/Miquel Vives,2) un Congrés europeu sota el nom: “Interseccionalitat a les polítiques locals: experiències, eines i debats” per facilitar la transferència internacional dels aprenentatges.

Podeu trobar més informació a: http://igualtatsconnect.cat/projecte/ i accedir al formulari d’inscripció a: http://igualtatsconnect.cat/congres/.

 

 

Deixa un comentari

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verified by MonsterInsights