4 i 12

desembre

09.30 – 13.30 h

Aforament limitat a 15 assistents

Presencial

Vapor Gran Terrassa

(C/ Telers 5, passadís B, 2n pis)

Les empreses competeixen cada vegada més pel talent, especialment en ecosistemes com el de Terrassa, on el teixit industrial i tecnològic és divers i altament competitiu. Avui, les persones —tant les que s’incorporen com les que ja hi treballen— busquen coherència, sentit i un projecte amb propòsit.

En aquest context, la comunicació interna i el màrqueting de recursos humans esdevenen factors clau i diferenciadors: permeten atraure talent alineat, fidelitzar l’equip actual, reforçar la cohesió interna i projectar una reputació sòlida de l’empresa.

Aquest taller ofereix eines pràctiques per transformar la comunicació interna i el relat corporatiu en una autèntica palanca de captació i fidelització del talent.

Objectius de la formació:

– Entendre què busca el talent en el context actual.

– Definir arquetips i mapes d’empatia per conèixer millor les persones i els equips.

– Construir narratives alineades amb el propòsit i els valors de l’organització per atraure talent.

– Optimitzar els canals i rituals de comunicació per fidelitzar l’equip actual.

– Desenvolupar un pla d’acció de comunicació orientat al talent.

Programa:

1. Context i tendències del talent actual

– Què busca el talent avui: autonomia, propòsit i flexibilitat.

– Reptes del teixit empresarial actual.

2. Coneixent l’equip i el nou talent

– Arquetips i mapes d’empatia del talent actual i futur.

– Ruta de la comunicació i del cicle de l’empleat: onboarding (integració i adaptació inicial de l’empleat a l’empresa), feedback (retroalimentació sobre el rendiment de l’empleat) i desenvolupament.

3. Màrqueting de Recursos Humans (Employer Branding)

– Relació entre màrqueting i l’equip de Recursos Humans.

– El paper de la comunicació interna i externa en la reputació com a empresa ocupadora.

– Bones pràctiques i casos inspiradors.

4. Comunicació interna que fidelitza

– Narratives i missatges que connecten.

– Canals i rituals de comunicació efectius.

– Com comunicar el propòsit i els valors per resultar atractiu.

– Reconeixement i visibilitat dels equips.

5. Fer-ho Bé, Fer-ho Créixer i Fer-ho Saber aplicat al talent

– Fer-ho Bé: coherència entre el que es diu i el que es fa.

– Fer-ho Créixer: com les narratives impulsen el compromís i el desenvolupament.

– Fer-ho Saber: comunicar dins i fora amb autenticitat.

6. Pla de comunicació per al talent

– Disseny d’un mini pla d’acció amb accions concretes.

– Definició de rols (qui fa què), canals (com es comunica) i indicadors de comunicació (com es mesura).

Deixa un comentari

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verified by MonsterInsights