18/11/2025
i
28/11/2025
10.00 – 14.00 h
Ponent:
Presencial
Vapor Gran
(C/ Telers 5, passadís B, 2a planta)
La comunicació esdevé un dels elements més importants per a qualsevol projecte o empresa. Comunicació que va, des de la part més bàsica, de les relacions personals amb les persones amb les quals treballem, fins als mecanismes que tenim disponibles per donar a conèixer al mercat allò que fem i comunicar-nos amb els nostres clients.
OBJECTIUS:
– Identificar què fem i què més podem fer (dins i fora de la nostra empresa) per promocionar els nostres negocis i projectes.
– Descobrir noves idees al nostre abast (amb mínima o cap inversió) per promocionar-nos en el mercat i comunicar-nos amb els clients.
– Explorar i analitzar les estratègies que poden jugar a favor dels nostres projectes i dels nostres objectius empresarials.
– Fer un diagnòstic (o dissenyar-lo, si no el tenim) del nostre pla de comunicació.
– Crear un pla d’acció realista i eficaç per promocionar i donar a conèixer les nostres empreses.
METODOLOGIA:
El curs està estructurat com una mena de checking list de les eines que es poden fer servir, per tal que cadascú valori quines utilitza, i quines podria fer servir i no ho fa.
Aquest taller us servirà per fer una avaluació de la vostra empresa, projecte, en relació amb com es duu a terme la comunicació a nivell intern i extern, i com us podeu promocionar per donar-vos a conèixer.
CONTINGUTS:
1a sessió (18/11/25)
1- Importància de la comunicació i la promoció: valorar la necessitat de donar-nos a conèixer i de fer-ho d’una manera coherent.
2- Comunicació versus publicitat: entendre que tot el que fem comunica (vulguem o no). Diferenciar unes eines de les altres.
3- Eines de comunicació: mentre les descobrim, avaluem les nostres empreses.
2a sessió (28/11/25)
1- Accions de comunicació: continuem amb l’autoavaluació per poder passar a l’acció en la promoció de les nostres empreses.
2- Disseny d’un pla de comunicació: objectius, accions, estratègies.
DESTINATARIS:
Aquest curs està dirigit a emprenedors i a empresaris, tant si tenen el seu projecte actiu o en procés de llançament, donat que conèixer i identificar els elements clau per comunicar-se serà un punt valuós per assolir l’èxit en els seus negocis.