18/11/2025

28/11/2025

10.00 – 14.00 h

Presencial

Vapor Gran

(C/ Telers 5, passadís B, 2a planta)

La comunicació esdevé un dels elements més importants per a qualsevol projecte o empresa. Comunicació que va, des de la part més bàsica, de les relacions personals amb les persones amb les quals treballem, fins als mecanismes que tenim disponibles per donar a conèixer al mercat allò que fem i comunicar-nos amb els nostres clients.

OBJECTIUS:

– Identificar què fem i què més podem fer (dins i fora de la nostra empresa) per promocionar els nostres negocis i projectes.

– Descobrir noves idees al nostre abast (amb mínima o cap inversió) per promocionar-nos en el mercat i comunicar-nos amb els clients.

– Explorar i analitzar les estratègies que poden jugar a favor dels nostres projectes i dels nostres objectius empresarials.

– Fer un diagnòstic (o dissenyar-lo, si no el tenim) del nostre pla de comunicació.

– Crear un pla d’acció realista i eficaç per promocionar i donar a conèixer les nostres empreses.

METODOLOGIA:

El curs està estructurat com una mena de checking list de les eines que es poden fer servir, per tal que cadascú valori quines utilitza, i quines podria fer servir i no ho fa.

Aquest taller us servirà per fer una avaluació de la vostra empresa, projecte, en relació amb com es duu a terme la comunicació a nivell intern i extern, i com us podeu promocionar per donar-vos a conèixer.

CONTINGUTS:

1a sessió (18/11/25)

1- Importància de la comunicació i la promoció: valorar la necessitat de donar-nos a conèixer i de fer-ho d’una manera coherent.

2- Comunicació versus publicitat: entendre que tot el que fem comunica (vulguem o no). Diferenciar unes eines de les altres.

3- Eines de comunicació: mentre les descobrim, avaluem les nostres empreses.

2a sessió (28/11/25)

1- Accions de comunicació: continuem amb l’autoavaluació per poder passar a l’acció en la promoció de les nostres empreses.

2- Disseny d’un pla de comunicació: objectius, accions, estratègies.

DESTINATARIS:

Aquest curs està dirigit a emprenedors i a empresaris, tant si tenen el seu projecte actiu o en procés de llançament, donat que conèixer i identificar els elements clau per comunicar-se serà un punt valuós per assolir l’èxit en els seus negocis.

Deixa un comentari

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verified by MonsterInsights