Campanyes de crowdfunding dels projectes seleccionats per al crowdfunding terrassa innovació

Després de cinc mesos de feina, quinze sessions formatives, més dues extres, i dotze hores de mentoratge personalitzat, els projectes seleccionats per a participar en el Bootcamp del programa Crowdfunding Terrassa Innovació de l’Ajuntament de Terrassa han iniciat les seves campanyes de crowdfunding amb força.

Resten pocs dies de campanya, però encara sou a temps de col·laborar a fer realitat aquests projectes. Als següents enllaços podreu consultar els seus oferiments de productes i serveis, i accedir a les seves ofertes exclusives i recompenses ampliades de llançament de campanya:

Alem

Experiències en les quals s’uneix la realitat virtual i l’art per acompanyar emocionalment a persones hospitalitzades. Projecte promogut per Asociación Arte Paliativo.

Audio Merge

Equalitzador de so passiu fet a mà amb components analògics customitzats per replicar efectes sonors del passat i recuperar tècniques d’edició vintage a la producció musical actual.

https://audio-merge.com/

Enllaç a la campanya de crowdfunding

Benesit

Dispositiu que millora la postura de la gent al seure a qualsevol cadira. T’avisa quan estàs en una mala postura per prevenir el mal d’esquena i desenvolupar tot el teu potencial.

https://benesit.es/

Celebrate The Day

Retransmissions de casaments, via streaming, per aquells familiars i amics que per diversos motius no poden assistir presencialment. 

Emplayability

Joc de taula perquè els joves desenvolupin les seves habilitats i competències per afrontar la recerca de feina. Projecte promogut per La Víbria.

https://emplayability.org/

Enllaç a la campanya de crowdfunding

En Tu Lugar

Experiències presencials en les quals s’incorpora la realitat virtual immersiva com a mitjà per generar empatia entre els joves i prevenir la violència. Projecte promogut conjuntament per Asociación Raíces i l’empresa tecnològica V-tools. 

Mi semilla de confinamiento

Publicació amb les creacions artístiques, acompanyades de reflexions, fetes per diverses persones, dintre d’una llavor, expressant les seves emocions durant la pandèmia de la Covid-19. Projecte 100% altruista que destinarà els beneficis a Asociación La Semilla Que Pinta i a Asociación Arte Paliativo

Vöbu

Robot que ajuda a detectar la contaminació invisible a casa i aconsella com mantenir-la en nivells saludables. 

https://www.vobusvoice.com/

Enllaç a la campanya de crowdfunding

El Crowdfunding Terrassa Innovació ha estat una iniciativa del Servei d’Innovació de l’Ajuntament de Terrassa, emmarcada dins la missió del servei d’impulsar i mantenir iniciatives que fomentin i consolidin l’ecosistema d’innovació configurat pels agents d’empresa, universitats, centres tecnològics i ciutadania, com a estratègia de creació d’ocupació de qualitat.

Aquest programa es va iniciar el 12 de novembre de 2020 i finalitza el 4 de maig de 2021 amb el llançament de les campanyes de crowdfunding dels vuit projectes seleccionat per participar-hi.

L’objectiu era donar a conèixer i fomentar el crowdfunding com a forma de validació de productes i de finançament col·laboratiu a les persones emprenedores de l’entorn de la supramunicipalitat terrassenca, per la qual cosa es va dividir en dues parts:

Live Event, o esdeveniment emès via streaming, on diversos ponents de primer nivell van explicar en què consistia el crowdfunding i els tipus que existeixen, que després van donar pas a les presentacions dels 16 projectes emprenedors que optaven a ser seleccionats per la segona part d’aquest programa, el Bootcamp.

Aquesta jornada en línia, que va tenir lloc el 12/11/2020, i va finalitzar amb un networking virtual on ponents, persones emprenedores, i persones interessades en l’esdeveniment, van poder intercanviar opinions a través de la plataforma Hubs de Mozilla.

Podeu veure una mostra d’aquestes intervencions al llistat de reproducció anomenat ‘Crowdfunding Terrassa Innovació’ del canal YouTube de l’Ajuntament de Terrassa:

https://www.youtube.com/watch?v=AB5jaGt1490&list=PL3Eg6MgEy3esFeffEM9aYExl0JFpmSYUR

Bootcamp, o la part del programa dedicada a l’entrenament per dur a terme una campanya de crowdfunding exitosa, va comprendre 15 sessions formatives generals (més 2 extres, aquest any) per a tots els projectes seleccionats, i de 12 hores de mentoratge individualitzat per a cadascun dels projectes, segons les seves necessitats.

L’objectiu del Bootcamp era dissenyar una campanya de crowdfunding des de zero fins al seu llançament final en una de les plataformes especialitzades en aquest tipus de finançament.