
13/05 9:30-11:30 h Cap e-mail sense resposta! Com fer un e-mail efectiu per arribar a la clientela
Si volem arribar a un nou client/a a través d’un mail per obtenir resposta ho hem de fer seguint unes pautes i criteris. Treballarem les principals idees per definir l’assumpte, el redactat, la personalització i l’estructura.
- 20/05 9:30-11:30 h La clientela és la protagonista. Investiga les seves necessitats
Per oferir els nostres productes o serveis a la clientela, abans hem de conèixer en profunditat quins són els seus problemes i les seves necessitats, però també les seves circumstàncies i expectatives. Treballarem les principals tècniques i habilitats per preguntar i investigar les necessitat de la clientela.
27/05 9:30-11:30 h Vendre influenciant, no convencent. Treballa la teva capacitat d’influència
Per poder vendre a la nostra clientela, prèviament hem d’estar en condicions de poder influir en la seva decisió. Treballarem les habilitats d’escolta activa, empatia, les bases de la generació de confiança i també com desenvolupem la nostra capacitat d’influència.
- 03/06 9:30-11:30 h Què aporta el teu producte o servei a la teva clientela? Treballa la proposta de valor
Hem de conèixer molt bé a quines necessitats dóna resposta el nostre producte o servei per poder-lo oferir a la potencial clientela. Treballarem amb el model de les 6 motivacions de compra universal i adaptarem la nostra proposta de valor en funció de cada una d’elles.
- 10/06 9:30-11:30 h Com diferenciar i personalitzar la comunicació amb la teva clientela
Per poder accedir de manera efectiva a cada client/a hem de conèixer al seu estil de comunicació. Treballarem amb un model que ens permetrà detectar les principals característiques de cada estil i com adaptar-nos-hi, partint del nostre propi estil.
- 17/06 9:30-11:30 h Converteix el “no” en un “sí”. Tècniques de tancament de vendes i seguiment posterior
Aprendre a diferenciar les objeccions de les excuses, i a com tractar les objeccions de la clientela. Com donar-los resposta, i com aplicar les diferents tècniques de tancament per poder arribar a acords. Com fer un correcte seguiment de les decisions que queden pendents.
Amb el suport de:
Supramunicipalitat
