Presencial

c/ Telers 5, 2a planta, passadís B

https://maps.app.goo.gl/Ji8LMGb1igr7sCep6

TALLER 3: “Comunicació de la sostenibilitat: Eficiència i credibilitat”

Temàtiques principals:

  • Claus per comunicar la nostra activitat sostenible per implicar a la nostra cadena de valor i connectar amb la meva audiència per accelerar la transformació del meu entorn.
  • Eines, canals i metodologies de comunicació.
  • Pla de treball on l’empresa establirà les claus de comunicació de la sostenibilitat en línia amb la seva activitat, recursos i públics d’interès, partint dels continguts bàsics del taller.
  • El pla de comunicació sostenible. Connectant la dimensió digital i presencial per generar credibilitat i acció coordinada.

Contingut del workshop:

  • Per què volem comunicar la nostra estratègia de sostenibilitat?
  • En quin punt ens trobem? L’auditoria de comunicació des de la perspectiva de la sostenibilitat.
  • Creació d’un pla de comunicació de la sostenibilitat adaptat a la nostra realitat en 6 passos: Anàlisi del marc del nostre entorn.
    • Objectius estratègics i objectius de comunicació de la sostenibilitat.
    • Els grups d’interès.
    • Missatges clau.
    • Eines, estratègies i suports de comunicació. Quins són els més indicats per al meu negoci?
    • Planificació.
    • Mesurament de l’impacte de la comunicació de la sostenibilitat.
  • Conèixer les connexions entre comunicació presencial i digita. Eines i estratègies clau per generar credibilitat i promoure l’acció. La creació de campanyes de comunicació per promoure l’acció sostenible.
  • Debat i resolució de dubtes.

Aforament limitat a 15 assistents per sessió. Cal inscripció prèvia.

Fem un GEST és una proposta amb un format molt dinàmic i pràctic per incorporar la sostenibilitat i els ODS al nostre model de negoci i/o projecte empresarial, la visió innovadora i la comunicació eficient per generar transformació.

Ofereix, a través de tres sessions complementàries i independents entre si en format de workshop o taller pràctic, eines útils, molts exemples i un pla de treball adaptat a les necessitats del món empresarial, amb el suport grupal de la personal docent per fer que la sostenibilitat sigui un element de competitivitat, creixement i alt valor afegit a Terrassa.

Fem un GEST orienta a l’acció, on un Gest no és solament representa fer un pas endavant sinó establir un debat de qualitat entre iguals, aprendre fent i identificant oportunitats compartides a la ciutat. GEST té un doble sentit, significant a més Grup d’Empreses Sostenibles de Terrassa per ser un espai de trobada i acció conjunta.

Els objectius d’aquests espais de trobada i formació presencial al Quadrant.0 són bàsicament quatre:

  • Conèixer les claus de la sostenibilitat com a palanca de transformació, innovació i competitivitat a les empreses a través d’un pla de treball aprenent a fer, aplicant les oportunitats del canvi d’hàbits de consum i les tendències dels mercats.
  • Incorporar els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) com a marc de treball en clau d’agenda de les empreses que aposten per la sostenibilitat, incorporant en funció de l’activitat de l’empresa les dimensions social, ambiental i econòmica.
  • Comunicar de manera eficient per connectar amb l’audiència i cadena de valor a la vegada que es promou l’eficiència, la credibilitat i la implicació dels grups d’interès amb els que l’empresa es relaciona.
  • Crear valor en clau de territori, incorporant al nostre radar totes aquelles empreses que aposten per la sostenibilitat, afavorint la creació d’aliances en clau territorial, més eficients i responsables.

PONENTImma Pérez

Imma Pérez, és la fundadora de NOTTOPIC, marca a través de les quals integra l’estratègia de sostenibilitat i innovació, el màrqueting i la comunicació amb resultats tangibles potenciant la diferenciació, la competitivitat i la transformació d’empreses i territoris.

Amb més de vint-i-cinc anys de trajectòria, desenvolupa la seva activitat a l’àmbit de la Gran empresa (Adecco, Pirelli), àmbit cooperatiu (Abacus) i Administració Pública (Generalitat de Catalunya, Ajuntament de Terrassa). Ha col·laborat amb més de 400 organitzacions contribuint a la generació de nous productes, serveis i models de lideratge transformadors. També ha contribuït al desplegament de 21 projectes en el marc de diferents municipis basats en les aliances, el focus en l’acció i el coneixement compartit que ens complementa i ens fa créixer. Actualment, és assessora Acreditada d’ACCIÓ (Agència per a la competitivitat i la innovació a l’empresa de la Generalitat de Catalunya) en els àmbits d’Estratègia i Gestió de la Innovació.

Amb formació en Direcció de Màrqueting i Comunicació, Innovació, Sostenibilitat, Igualtat d’Oportunitats i Humanitats per diferents universitats i Escoles de Negocis, és coordinadora, docent del LAB d’Acció Social de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals de Blanquerna (Universitat Ramon Llull) i ponent habitual a congressos i fòrums especialitzats en models de transformació a l’empresa.

Deixa un comentari

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verified by MonsterInsights