Taller de 4 h de captació de leads. Gravarem el teu primer anunci i us explicarem com, amb menys de 20 €, en publicitat podeu aconseguir més de dos clients potencials per al teu negoci.

Conèixer als teus leads és clau en aquest procés perquè et permet realitzar campanyes més específiques i millor dirigides a cada tipus d’usuari i el seu nivell en el cicle de vendes, amb la finalitat d’interactuar millor amb ells.

OBJECTIUS:

1. Comprendre els fonaments de la creació i edició de vídeos publicitaris efectius.

2. Dominar la configuració i preparació de campanyes publicitàries en Facebook Ads.

3. Adquirir habilitats pràctiques per a llançar i gestionar una campanya publicitària en Facebook Ads.

4. Integrar estratègicament la descripció del públic objectiu i la proposta de valor del producte o servei en l’anunci.

5. Aprendre a establir objectius clars i mesurables per a la campanya publicitària.

PROGRAMA:

1. Creació i edició de vídeos publicitaris (2 hores)

2. Preparació de la campanya en Facebook Ads (1 hora)

– Introducció a la plataforma de Facebook Ads.

– Configuració de la campanya publicitària en Facebook Ads.

3. Llançament de la Campanya (1 hora)

Els participants llançaran la seva pròpia campanya publicitària en Facebook Ads, optimitzant segons les millors pràctiques.

RECURSOS I MATERIAL RECOMANATS PER A LA PART PRÀCTICA:

– Telèfon mòbil per a la gravació de l’anunci, portàtil per a l’edició, roba adequada per sortir a l’anunci i producte físics que es vol publicitar.

– Tenir descarregat l’editor de vídeo Cap Cut al mòbil, i espai de memòria suficient.

– Compte Google, preferiblement professional.

– Tenir compte del panel Meta Business, per poder generar contingut a Facebook i Instagram. (*)

– Tenir compte d’administrador a Facebook Ads. 

(*) Un cop inscrits us enviarem la guia de com crear-lo.

One Response

Deixa un comentari a Gemma Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verified by MonsterInsights