Formadora: Esther Acedo, Digital Business Strategist.
OBJECTIUS:
– Aprendre com elaborar un Pla de Transformació Digital.
– Comprendre la importància del lideratge de la gestió del canvi en una empresa.
– Augmentar l’eficiència en els processos interdepartamentals a través de la tecnologia.
– Incrementar la productivitat dels treballadors o professionals.
– Adquirir noves habilitats a través de la realització del Canvas de Transformació Digital
– Aprendre a través d’un cas pràctic com desenvolupar el Pla de Transformació Digital en una empresa.
CONTINGUTS:
– Introducció conceptual: què implica la gestió d’una Transformació Digital en una empresa.
– Presentació de com realitzar la Transformació de l’Experiència de client: perfil de client, mapa d’empatia i mapa d’experiència d’un client.
– Elaboració del Digital Transformation Canvas.
– Detall de les eines i tecnologies habilitadores de la transformació digital empresarial.
– Fixació de KPIs i Matriu de priorització de tasques.
– Concreció del Pla d’Acció d’iniciatives, tasques i pressupost.
METODOLOGIA:
– Enfocament cap al microlearning i learning-by-doing.
– Aprenentatge basat en projectes.
BENEFICIS DE LA FORMACIÓ:
– Comprensió profunda de la implicació de la Transformació Digital en una organització.
– Habilitat per avaluar i seleccionar eines tecnològiques.
– Aplicació pràctica gràcies al detall del Pla de Transformació Digital.
– Experiència en la creació d’un pla de Transformació de l’Experiència de Client.
– Implementació de les iniciatives a través d’un Pla d’Acció.
DIRIGIT A:
– CEOs, autònoms, emprenedors, pimes, professionals de màrqueting, tecnologies de la informació i recursos humans.
Servei d’Innovació
C/ Telers 5, passadís B, 2a planta (08221) Terrassa – Edifici Vapor Gran
Telf: 937397000 Ext. 4950
[email protected]