05/06/2024

10.00 – 13.00 h

PRESENCIAL

c/ Telers 5, 2a planta, passadís B
https://maps.app.goo.gl/Ji8LMGb1igr7sCep6

Formadora: Esther Acedo, Digital Business Strategist.

OBJECTIUS:

– Aprendre com elaborar un Pla de Transformació Digital.

– Comprendre la importància del lideratge de la gestió del canvi en una empresa.

– Augmentar l’eficiència en els processos interdepartamentals a través de la tecnologia.

– Incrementar la productivitat dels treballadors o professionals.

– Adquirir noves habilitats a través de la realització del Canvas de Transformació Digital

– Aprendre a través d’un cas pràctic com desenvolupar el Pla de Transformació Digital en una empresa.

CONTINGUTS:

– Introducció conceptual: què implica la gestió d’una Transformació Digital en una empresa.

– Presentació de com realitzar la Transformació de l’Experiència de client: perfil de client, mapa d’empatia i mapa d’experiència d’un client.

– Elaboració del Digital Transformation Canvas.

– Detall de les eines i tecnologies habilitadores de la transformació digital empresarial.

– Fixació de KPIs i Matriu de priorització de tasques.

– Concreció del Pla d’Acció d’iniciatives, tasques i pressupost.

METODOLOGIA:

– Enfocament cap al microlearning i learning-by-doing.

– Aprenentatge basat en projectes.

BENEFICIS DE LA FORMACIÓ:

– Comprensió profunda de la implicació de la Transformació Digital en una organització.

– Habilitat per avaluar i seleccionar eines tecnològiques.

– Aplicació pràctica gràcies al detall del Pla de Transformació Digital.

– Experiència en la creació d’un pla de Transformació de l’Experiència de Client.

– Implementació de les iniciatives a través d’un Pla d’Acció.

DIRIGIT A:

– CEOs, autònoms, emprenedors, pimes, professionals de màrqueting, tecnologies de la informació i recursos humans.

Deja un comentario

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verified by MonsterInsights