Què són i a qui s’ofereixen els espais d’allotjament empresarial?
L’Ajuntament de Terrassa ofereix uns espais d’allotjament empresarial corresponents a uns espais físics destinats, principalment, a l’allotjament temporal de persones autònomes, petites empreses de nova creació, empreses en procés de consolidació o creixement, així com, start-ups amb un alt valor afegit per a contribuir al creixement econòmic i empresarial de la ciutat. Aquestes poden ser persones emprenedores o empreses amb activitats de serveis o industrials.
Estàs buscant un espai per desenvolupar la teva activitat empresarial? A continuació t’informem segons les teves necessitats.
Quins tipus de règim d’allotjament s’ofereix?
El Centre d’Empreses, amb el nom de Qu4drant.0, ubicat a l’edifici del Vapor Gran de Terrassa, l’antiga fàbrica de “La Auxiliar Terrassense” i edifici protegit com a bé cultural situat al C/Telers, núm.5, Passadís B, 2ª planta, 08221, es va transformar per a oferir serveis a les persones emprenedores i empreses.
Correspon a un dels 15 Centres d’Empreses destinats a empreses de serveis a la demarcació de Barcelona d’iniciativa local i un dels pocs d’aquesta demarcació on el seu target preferentment correspondria a start-ups, empreses innovadores i empreses en fase de consolidació o creixement.
El Centre d’Empreses Qu4drant.0 disposa d’onze Locals Individuals entre 55m2 i 80m2 aproximadament, espaiosos, lluminosos i situat en ple centre de Terrassa amb bona connexió amb transports públics.
L’horari d’accés als locals individuals de Qu4drant.0 correspon a 24/365.
La durada dels contractes són d’un any i prorrogables fins a cinc anys. En el cas que l’empresa es doni de baixa abans de la finalització del contracte, ha d’avisar amb un mes d’antelació.
Quins serveis s’ofereixen?
Les empreses allotjades reben un seguit de serveis bàsics vinculats a les infraestructures i al fet d’utilitzar unes instal·lacions, com sales de reunions, sales polivalents, zona de networking, domiciliació fiscal, recepció de paqueteria i correspondència, neteja i manteniments d’espais comuns (on s’ha inclòs un conjunt de mesures de prevenció contra la COVID19), sistemes i manteniment de vigilància i seguretat, manteniment d’aparells d’aire condicionat i calefacció, entre els més rellevants, que permeten reduir les seves despeses d’estructura.
Com a valor afegit i servei avançat, s’ofereix un Programa d’acompanyament amb tutories personalitzades i individualitzades de la mà de persones mentores professionals que les acompanyen a desenvolupar la seva activitat en els diferents àmbits de la gestió empresarial amb la finalitat de poder facilitar-los eines i coneixement per a incentivar l’impuls per a la consolidació empresarial, així com, donar-los resposta a les seves necessitats diverses dintre d’un ecosistema innovador i tecnològic promotor de diferents activitats com formacions, webinars, informació de tallers, ajuts, subvencions, difusió de notícies per canals de comunicació i el foment de xarxes relacionals entre els diferents agents del territori.
Quines són les tarifes i bonificacions?
Amb l’interès d’incentivar a les persones emprenedores i empreses durant els seus primers anys d’allotjament, les tarifes d’aquests espais contemplen bonificacions segons diferents objectius. Aquestes, a més d’aplicar-se en els preus de lloguer dels locals, també correspondrien, per exemple, a bonificacions per generar ocupació, bonificacions per promoure l’activitat empresarial entre les persones joves menors de 30 anys o dones majors de 40 anys, així com, bonificacions per empreses que contemplin la Responsabilitat Social Corporativa (RSC). Les tarifes i les diferents condicions es poden consultar a l’annex 2, apartat C, de les ordenances municipals
Com accedir-hi?
El requisit d’entrada correspondria a complimentar una memòria explicativa del projecte que posteriorment es validaria per una Comissió Tècnica de Valoració de Projectes.
Més informació: Qu4drant.0
Contacta’ns i t’informem
Servei d’Innovació
937 397 000 – Ext. 4950
C/Telers, 5, Passadís B, segona planta, 08221, Terrassa
Horari presencial: de dilluns a divendres de 9h a 14h.
El Centre d’Empreses Qu4drant.0, ubicat a l’edifici del Vapor Gran de Terrassa, l’antiga fàbrica de “La Auxiliar Terrassense” i edifici protegit com a bé cultural situat al C/Telers, núm.5, Passadís B, 2ªplanta, 08221, es va transformar per a oferir serveis a les persones emprenedores i empreses. A més d’oferir locals individuals, també disposa d’un espai de Coworking, un espai compartit amb dotze taules, ideal per a persones autònomes o empreses unipersonals on es fomenta la connexió amb altres persones per a establir sinergies i compartir experiències.
És un dels coworkings situats en un dels 11 Centres d’Empreses a la demarcació de Barcelona d’iniciativa local, i per tant, una oportunitat d’estar envoltat d’un entorn col·laboratiu, proactiu i creatiu.
L’horari d’accés al Coworking de Qu4drant.0 correspon a 24/365.
La durada dels contractes són d’un any i prorrogables fins a cinc anys. En el cas que l’empresa es doni de baixa abans de la finalització del contracte, ha d’avisar amb un mes d’antelació.
Quins serveis s’ofereixen?
Les empreses allotjades reben un seguit de serveis bàsics vinculats a les infraestructures i al fet d’utilitzar unes instal·lacions, com sales de reunions, sales polivalents, zona de networking, domiciliació fiscal, recepció de paqueteria i correspondència, neteja i manteniments d’espais comuns (on s’ha inclòs un conjunt de mesures de prevenció contra la COVID19), sistemes i manteniment de vigilància i seguretat, manteniment d’aparells d’aire condicionat i calefacció, entre els més rellevants, que permeten reduir les seves despeses d’estructura.
Com a valor afegit i servei avançat, s’ofereix un Programa d’acompanyament amb tutories personalitzades i individualitzades de la mà de persones mentores professionals que les acompanyen a desenvolupar la seva activitat en els diferents àmbits de la gestió empresarial amb la finalitat de poder facilitar-los eines i coneixement per a incentivar l’impuls per a la consolidació empresarial, així com, donar-los resposta a les seves necessitats diverses dintre d’un ecosistema innovador i tecnològic promotor de diferents activitats com formacions, webinars, informació de tallers, ajuts, subvencions, difusió de notícies per canals de comunicació i el foment de xarxes relacionals entre els diferents agents del territori.
Quines són les tarifes?
Les tarifes i les diferents condicions es poden consultar a l’annex 2, apartat C, de les ordenances municipals
Com accedir-hi?
El requisit d’entrada correspondria a complimentar una memòria explicativa del projecte que posteriorment es validaria per una Comissió Tècnica de Valoració de Projectes.
Més informació: Qu4drant.0
Contacta’ns i t’informem
Servei d’Innovació
937 397 000 – Ext. 4950
C/Telers, 5, Passadís B, segona planta, 08221, Terrassa
Horari presencial: de dilluns a divendres de 9h a 14h.
El Viver Industrial, situat al C/Jupiter, 11-23 del Polígon Industrial de Can Parellada, 08228, es troba a 10 minuts caminant del Parc Vallès, un dels centres d’oci més importants de Terrassa.
Correspon a un dels només 8 Vivers Industrials de la demarcació de Barcelona d’iniciativa local destinat a empreses amb activitats industrials i de serveis. Disposa de 7 locals industrials individuals d’entre 85m2 i 133m2 aproximadament i 2 locals destinats a empreses de serveis d’uns 31m2 i 39 m2.
L’horari d’accés als locals individuals correspon a 24/365.
La durada dels contractes són de sis mesos i prorrogables fins a tres anys. En el cas que l’empresa es doni de baixa abans de la finalització del contracte, ha d’avisar amb un mes d’antelació.
Quins serveis s’ofereixen?
Les empreses allotjades reben un seguit de serveis bàsics vinculats a les infraestructures i al fet d’utilitzar unes instal·lacions, com sala de reunions, neteja i manteniments d’espais comuns (on s’ha inclòs un conjunt de mesures de prevenció contra la COVID19), sistemes i manteniment de vigilància i seguretat, dutxes, entre els més rellevants, que permeten reduir les seves despeses d’estructura.
Com a valor afegit i servei avançat, s’ofereix un Programa d’acompanyament amb tutories personalitzades i individualitzades de la mà de persones mentores professionals que les acompanyen a desenvolupar la seva activitat en els diferents àmbits de la gestió empresarial amb la finalitat de poder facilitar-los eines i coneixement per a incentivar l’impuls per a la consolidació empresarial, així com, donar-los resposta a les seves necessitats diverses dintre d’un ecosistema innovador i tecnològic promotor de diferents activitats com formacions, webinars, informació de tallers, ajuts, subvencions, difusió de notícies per canals de comunicació i el foment de xarxes relacionals entre els diferents agents del territori.
Quines són les tarifes i bonificacions?
Amb l’interès d’incentivar a les persones emprenedores i empreses durant els seus primers anys d’allotjament, les tarifes d’aquests espais contemplen bonificacions segons diferents objectius. Aquestes, a més d’aplicar-se en els preus de lloguer dels locals, també correspondrien, per exemple, a bonificacions per generar ocupació, bonificacions per promoure l’activitat empresarial entre les persones joves menors de 30 anys o dones majors de 40 anys, així com, bonificacions per empreses que contemplin la Responsabilitat Social Corporativa (RSC). Les tarifes i les diferents condicions es poden consultar a l’annex 2, apartat A, de les ordenances municipals
Com accedir-hi?
El requisit d’entrada correspondria a complimentar una memòria explicativa del projecte que posteriorment es validaria per una Comissió Tècnica de Valoració de Projectes.
Més informació: Viver Industrial
Servei d’Innovació
937 397 000 – Ext. 4950
C/Telers, 5, Passadís B, segona planta, 08221, Terrassa
Horari presencial: de dilluns a divendres de 9h a 14h.
Quins serveis s'ofereixen?
Les empreses allotjades reben un seguit de serveis bàsics vinculats a les infraestructures i al fet d’utilitzar unes instal·lacions, com sales de reunions, sales polivalents, zona de networking, domiciliació fiscal, recepció de paqueteria i correspondència, neteja i manteniments d’espais comuns (on s’ha inclòs un conjunt de mesures de prevenció contra la COVID19), sistemes i manteniment de vigilància i seguretat, manteniment d’aparells d’aire condicionat i calefacció, entre els més rellevants, que permeten reduir les seves despeses d’estructura.
Com a valor afegit i servei avançat, s’ofereix un Programa d’acompanyament amb tutories personalitzades i individualitzades de la mà de persones mentores professionals que les acompanyen a desenvolupar la seva activitat en els diferents àmbits de la gestió empresarial amb la finalitat de poder facilitar-los eines i coneixement per a incentivar l’impuls per a la consolidació empresarial, així com, donar-los resposta a les seves necessitats diverses dintre d’un ecosistema innovador i tecnològic promotor de diferents activitats com formacions, webinars, informació de tallers, ajuts, subvencions, difusió de notícies per canals de comunicació i el foment de xarxes relacionals entre els diferents agents del territori.
Quines són les tarifes i bonificacions?
Amb l’interès d’incentivar a les persones emprenedores i empreses durant els seus primers anys d’allotjament, les tarifes d’aquests espais contemplen bonificacions segons diferents objectius. Aquestes, a més d’aplicar-se en els preus de lloguer dels locals, també correspondrien, per exemple, a bonificacions per generar ocupació, bonificacions per promoure l’activitat empresarial entre les persones joves menors de 30 anys o dones majors de 40 anys, així com, bonificacions per empreses que contemplin la Responsabilitat Social Corporativa (RSC). Les tarifes i les diferents condicions es poden consultar a l’annex 2, de les ordenances municipals
Com accedir-hi?
El requisit d’entrada correspondria a complimentar una memòria explicativa del projecte que posteriorment es validaria per una Comissió Tècnica de Valoració de Projectes.
Més informació:
Altres espais i serveis
El Servei de Domiciliació, ubicat al Passadís B del C/Telers, núm.5 de l’edifici del Vapor Gran de Terrassa, és un conjunt de bústies per a aquelles persones empresàries que necessitin rebre la seva correspondència en un domicili fiscal diferent al seu domicili personal i vinculada al seu àmbit professional.
A més, com el Servei de Domiciliació es gestiona des del Servei d’Innovació, s’ofereixen altres serveis addicionals:
- Servei de recepció de correu i paqueteria dins l’horari del Servei d’Innovació (de 9h a 14h) i avís via e-mail quan es produeixi la recepció.
- Accés il·limitat a l’espai de networking de Qu4drant.0 ubicat al mateix edifici.
- Wifi gratuït
- Accés preferent a formació, jornades i trobades realitzades pel Servei d’Innovació
L’horari d’accés correspon a 24/365.
La durada dels contractes és d’un any i prorrogables fins a cinc anys. En el cas que l’empresa es doni de baixa abans de la finalització del contracte, ha d’avisar amb un mes d’antelació.
Quines són les tarifes?
Les tarifes i les diferents condicions es poden consultar a l’annex 2, apartat C, de les ordenances municipals
Com accedir-hi?
El requisit d’entrada correspondria a complimentar una memòria explicativa del projecte que posteriorment es validaria per una Comissió Tècnica de Valoració de Projectes.
Més informació: Qu4drant.0
Contacta’ns i t’informem
Servei d’Innovació
937 397 000 – Ext. 4950
C/Telers, 5, Passadís B, segona planta, 08221, Terrassa
Horari presencial: de dilluns a divendres de 9h a 14h.
El Centre d’Empreses Qu4drant.0, ubicat a l’edifici del Vapor Gran de Terrassa, C/Telers, núm.5, Passadís B, 2ªplanta, 08221, disposa de diferents espais per a que puguis organitzar la teva reunió, jornada, esdeveniment, formació, etc… segons les teves necessitats:
Sala d’Actes Polivalent amb capacitat de 45 persones, videoprojector, pantalla i megafonia.
2 Sales de Reunions, una amb capacitat de 6 persones i una altra, amb capacitat de 10 persones.
L’horari correspon de 9h a 15h de dilluns a divendres.
Quines són les tarifes?
Les tarifes i les diferents condicions es poden consultar en l’annex 2, apartat C, de les ordenances municipals
Contacta’ns i t’informem
Servei d’Innovació
937 397 000 – Ext. 4950
C/Telers, 5, Passadís B, segona planta, 08221, Terrassa
Horari presencial: de dilluns a divendres de 9h a 14h.
Contacta’ns i t’ informem
937 397 000 – Ext. 4950
C/Telers, 5, Passadís B, segona planta, 08221, Terrassa
Horari presencial: dilluns a divendres de 9h a 14h.