
El Servei d’Innovació de l’Ajuntament de Terrassa i la Fundació Cecot Innovació organitzen el Triatló empresarial, un programa d’acompanyament per a la millora de la competitivitat empresarial en l’era Covid.
El programa, adreçat a empreses, té per objectiu proporcionar les eines necessàries per a la definició d’estratègies competitives tenint en compte la situació actual generada per la Covid-19.
El Triatló empresarial, que ofereix a les empreses participants sessions i assessorament, està format per tres mòduls integrats per 19 sessions i 19 reptes i una sessió de tancament el 22 de juny a càrrec de Merche Sánchez, Coordinadora HelpEmpresa-Early Warning Catalunya a Fundació Cecot Innovació.
Totes aquelles empreses participants que responguin els reptes rebran el feed-back de l’expert/a i, a més, podran optar a un assessorament personalitzat.
El comitè avaluador del servei d’Innovació de l’Ajuntament de Terrassa i de Fundació Cecot Innovació decidirà quina empresa o empreses tenen opció a rebre l’assessorament personalitzat valorant especialment el nombre de reptes que hagin resolt, com d’elaborades han sigut les seves respostes, la participació al Triatló empresarial, la valoració dels experts/es a la resolució dels seus reptes,….
Els mòduls són els següents:
- Màrqueting digital, innovació i creativitat, a càrrec de Santi Rius (assessor de màrqueting online i social media de la patronal Cecot i director de CREAT360).
- Gestió econòmica, a càrrec de Sebastián García (responsable de l’àrea d’assessorament de Gestió Econòmica, rendibilitat i marges, costos i control de Gestió de la Patronal Cecot i Responsable de l’àrea d’assessorament de Compres i Aprovisionaments de la mateixa Patronal; Director de la Central de Compres i Negociació del Gremi de la Carn de Barcelona; Professor de Sourcing de EA;, Professor d’Economia d’Empresa a distintes Institucions; Director General de García Basco Iniciativas Empresariales SL).
- Gestió comercial i vendes, a càrrec de Montserrat Soler (assessora de vendes a la Patronal Cecot i a l’Amic-media i articulista experta en vendes al digital Via Empresa)
Sessions:
07/04 9:30-11:30 h Primer de tot, comencem per analitzar la situació economicofinancera de l’empresa
08/04 9:30-11:30 h Internet, el teu aparador digital. Vendre a Internet
14/04 9:30-11:30 h Parlem de benefici i rendibilitat. Però també de marge, ingressos, despeses, costos i productivitat
15/04 9:30-11:30 h Internet, el teu aparador digital. Com crear una StoryTelling que enganxi
21/04 9:30-11:30 h Quant hem de treballar per no perdre diners? Com fixar objectius i preus de venda
22/04 9:30-11:30 h Potencia el teu LinkedIn i converteix-lo en la teva targeta de presentació professional
28/04 9:30-11:30 h Eficàcia o eficiència? Aquesta despesa/inversió em convé?
29/04 9:30-11:30 h Empresa + Instagram = Vendes Encara sense Instagram empresarial???
04/05 9:30-11:30 h Suma’t a Tik Tok! Una xarxa amb 700 milions de clients potencials
05/05 9:30-11:30 h Gestió per processos. La forma més eficaç d’organització
11/05 9:30-11:30 h Youtube i Podcast. Les xarxes multimèdia per a la teva empresa
12/05 9:30-11:30 h Si no mesurem … no ens en sortirem!!! El control intern
13/05 9:30-11:30 h Cap e-mail sense resposta! Com fer un e-mail efectiu per arribar a la clientela
18/05 9:30-11:30 h Guia per optimitzar el teu viatge per les xxss
20/05 9:30-11:30 h La clientela és la protagonista. Investiga les seves necessitats
27/05 9:30-11:30 h Vendre influenciant, no convencent. Treballa la teva capacitat d’influència
03/06 9:30-11:30 h Què aporta el teu producte o servei a la teva clientela? Treballa la proposta de valor
10/06 9:30-11:30 h Com diferenciar i personalitzar la comunicació amb la teva clientela
17/06 9:30-11:30 h Converteix el “no” en un “sí”. Tècniques de tancament de vendes i seguiment posterior
22/06 9:30-11:00 h Arribada a la meta! Analitzem el teu model de negoci
Podeu visualitzar el resum de les sessions en l’enllaç.
Amb el suport de:
Supramunicipalitat
