El proper 6 d’abril tindrà lloc la Quarta Jornada sobre l’Administració electrònica a Terrassa, en aquesta ocasió adreçada a les entitats, associacions i ciutadania en general. Forma part d’un seguit d’accions organitzades des de l’Àrea de Govern de l’Ajuntament de Terrassa conjuntament amb diferents institucions socials i econòmiques. 

Els objectius d’aquesta jornada són: 

– Donar a conèixer els tràmits que l’Ajuntament té a la seu electrònica.

– Donar a conèixer els serveis i les eines tecnològiques que les associacions i entitats tenen a la seva disposició tant per a les seves interrelacions com per a les seves gestions amb l’Ajuntament mitjançant Internet.

– Donar a conèixer els projectes i serveis més rellevants que s’estan duent a terme en relació amb la representació de les associacions i entitats davant l’Ajuntament: certificació i signatura digital, notificacions digitals, etc.

– Donar a conèixer el projecte Terrassa Espai Wifi

 Programa associacions i ciutadania

Dia i Hora: Dimecres 6 d’abril a les 18:30 h 

Lloc: Sala d’Actes Biblioteca Central, Passeig de les Lletres, 1 TERRASSA

La inscripció és gratuïta a través de la Seu electrònica a la següent adreça http://aoberta.terrassa.cat/tramits/fitxa.jsp?id=6781

Deja un comentario

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verified by MonsterInsights