24/04/2025

09.30 – 13.30 h

Limitat a 15 participants

Presencial al Vapor Gran de Terrassa

c/ Telers 5, 2a planta, passadís B
https://maps.app.goo.gl/Ji8LMGb1igr7sCep6

Integrar els ODS a l’estratègia empresarial no és només una responsabilitat, sinó una oportunitat per créixer amb impacte. Les empreses que ho fan es diferencien, anticipen regulacions, milloren la seva reputació, atrauen talent i descobreixen noves oportunitats de negoci. Aquest taller t’ajudarà a transformar els ODS en accions concretes que impulsin la teva empresa cap a un futur més sostenible i competitiu.

CONTINGUTS DEL WORKSHOP:

1) Què són els ODS i la seva importància per a l’empresa? (15 minuts aprox.)

– Contextualització i moment actual.

– Definició dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

2) Qui diu que ja no es pot innovar? (20 minuts aprox.)

– Dinàmica de pensament lateral.

– Dinàmica de creació d’un model de negoci d’impacte.

3) FER-HO BÉ: Introducció a conceptes ESG i triple impacte (30 minuts aprox.)

– Propòsit, missió, visió i valors.

– Què és el triple impacte?

– Què és ESG (el tres pilars de la sostenibilitat de les empreses: ambient, social i governança)?

– Exemples d’empreses catalanes.

– Beneficis d’incorporar els ODS a la gestió empresarial.

4) Descans amb pica-pica.

5) FER-HO CRÉIXER: creixement amb impacte (125 minuts aprox.)

– Taller pràctic, amb mètode Learning by Doing i Manual Thinking.

– Contribució a aconseguir els ODS i a crear un món millor.

– Identificació dels ODS més rellevants per a l’empresa.

– Creació d’un mapa d’idees i accions per aplicar-los.

– Definició de compromisos i accions concretes per començar a treballar-los.

– Reflexió sobre la importància de comunicar aquests esforços de manera estratègica.

6) FER-HO SABER: Diferencia’t i comunica amb impacte (15 minuts aprox.)

– Què és enganyar i què diferenciació?

– Millora de la reputació de marca i impacte positiu en clients i empleats. Estructurar el relat a comunicar

Activitat subvencionada per la Diputació de Barcelona (DIBA) (2)

Deja un comentario

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verified by MonsterInsights