BLOCKCHERS, una acceleradora per a pimes que treballa amb tecnologies de blockchain finançada pel Programa H2020, obre dues convocatòries per a fomentar la implantació de casos d’ús reals de tecnologies de blockchain en empreses més tradicionals.

L’objectiu és fomentar la col·laboració entre pimes tradicionals i potencials especialistes en DLT (Tecnologies de registre distribuït), com a proveïdors de tecnologia, i el coneixement sobre els beneficis i oportunitats d’aquestes tecnologies. S’ofereixen 750.000 euros i la primera fase està prevista pel 26 de març.

Les pimes seleccionades passaran a la fase d’implementació. Durant aquesta fase rebran finançament pel projecte i també d’altres serveis de prestació gratuïts.

Per gestionar tots els desafiaments, s’ha creat un consorci amb les següents organitzacions:
– Zabala Innovation Consulting que coordinarà el projecte com a experta en “finançament en cascada» i com a prestadors de serveis d’innovació a pimes i empreses de nova creació en tota la UE.
– Innomine, empresa experta que treballa en casos d’acceleració i ús en el mercat de la CEE per als centres d’innovació digital.
– Frankfurt School Blockchain Center (FSBC), institució que ofereix capacitació en les DLT i organitza esdeveniments importants sobre tecnologies blockchain.
– Alastria, la primera xarxa blockchain autoritzada a Espanya, i promoguda per grans corporacions en diversos sectors per a emprendre activitats d’innovació obertes amb pimes i desenvolupadors.

Més inf.a l’enllaç.

Deja un comentario

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verified by MonsterInsights