La situació econòmica actual ha fet que la incorporació d’estratègies creatives i innovadores s’hagi convertit en una condició imprescindible tant per a les empreses de nova creació com per a les organitzacions consolidades, i això planteja nous reptes i horitzons per a les persones emprenedores i empresàries.

Aquest curs, proposat des de la Càtedra d’Emprenedoria de la Universitat de Barcelona, que es durà a terme la setmana del 8 al 12 de Juliol a la tarda, té per objectiu reflexionar sobre els fonaments de la competitivitat a partir del concepte de diferenciació del producte, i sobre el paper que tenen la creativitat i la innovació en l’assoliment d’aquest tret diferencial. A partir de la presentació i l’anàlisi de bones pràctiques empresarials de diversos sectors, s’estudiaran estratègies d’èxit relacionades amb la generació de noves oportunitats de negoci en l’època de canvi actual, i es presentaran eines perquè l’alumnat explori la seva capacitat creativa i innovadora i pugui, així, aprofitar al màxim el talent personal i les oportunitats que li ofereixen els canvis socials i tecnològics en l’àmbit de l’emprenedoria i de la gestió empresarial.

Per a més informació i inscripcions cliqueu aquí.

Deja un comentario

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verified by MonsterInsights