Imatge de la formació El (nou) consumidor és 3.0, com acomplir les seves expectatives

Emmarcada en el programa Formació per la Innovació aquesta sessió formativa, impartida per Xavier Olivares de la consultora Isotònia, consta d’un contingut especialment dirigit a assolir els següents objectius generalistes: 

– Saber com són i què s’esperen de tu les noves generacions (mil·lennials, generació Z, etc.), i les no tan noves però amb renovats hàbits de consum.

– Conèixer molt bé les seves inquietuds i exigències cap al mercat: aprendre a com emprar l’empatia per definir un discurs encertat i amb el que se sentin identificats.

 

Formació de 8 hores de durada, dividida en dues sessions en línia.

Dates: 6 i 13 d’octubre.

Horari: de 10.00 a 14.00 hores.

Lloc: En línia (un cop inscrits rebreu l’enllaç de connexió).

 

CONTINGUT DE LA FORMACIÓ:

Sessió 1

1- Empatitzant amb el nou consumidor 3.0.

2- (Re) Definint els rols empresa-consumidor i les noves tendències de consum imperants (economia col·laborativa, influencers, etc.).

3- Com l’evolució dels segments afecta la nostra activitat i als hàbits de consum de manera silenciosa, i com aprofitar-ho per innovar.

4- Aplicar tècniques online i offline amb les quals abordar el nostre consumidor 3.0 i no deixar-lo indiferent. Determinar la nostra estratègia.

5- Identificar noves oportunitats de negoci inspirades en els nous hàbits i tendències de consum.

 

Sessió 2

1- Mimetitzant-nos amb el consumidor 3.0.

2- Dibuixar el nostre client objectiu: Fitxa d’arquetip de consumidor 3.0.

3- Saber què caracteritza el nou consumidor 3.0 i quines expectatives hem de generar-li: 1. El mapa del viatge del consumidor 3.0.

4- El Personal Empathy Mindmap i com emprar-lo: un Canvas per relacionar els nous arquetips de consumidors (prosumers, fansumers).

5- El Consumer Trend Canvas i com usar-lo: com fer evolucionar les nostres propostes d’acord amb un corrent de consum concret.

Activitat subvencionada per la Diputació de Barcelona (DIBA)

Logo Diputació de Barcelona (DIBA)

                                   Amb el suport de:

Logos AODL 2022

                                   Supramunicipalitat:

Logos Supramunicipalitat

Deja un comentario

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verified by MonsterInsights