El proper 8 de maig, de 10 a 19.30 hores, tindrà lloc a l’ETSEIAT (Escola Tècnica Superior d’Enginyeries Industrial i Aeronàutica de Terrassa) el primer concurs nacional de robots JET. El concurs ve acompanyat d’unes jornades de robòtica el dia 7 de maig de 10 a 18.00 hores, amb conferències i exposicions per part d’importants empreses del sector.

Al concurs, que serà retransmès per Internet des de la pàgina www.concursroboticajet.etseiat.upc.edu, hi participaran 22 equips amb 42 participants i 67 robots, que competiran en 6 categories, amb robots de fabricació pròpia. Els guanyadors a les diferents categories es repartiran premis per valor de 5.400€. L’alcalde de Terrassa, Pere Navarro, assistirà a les finals i al lliurament dels premis el dia 8, que tindrà lloc a les 19.30 hores.

L’associació d’estudiants de la UPC Joves Enginyers de Terrassa (JET) són els organitzadors dels actes, amb el suport de la Regidoria d’Universitat i Societat del Coneixement de l’Ajuntament de Terrassa i de la direcció de l’ETSEIAT.

Més informació al Terrassa. net: Fira de robòtica i cicle de conferències JET

Deja un comentario

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verified by MonsterInsights