Avui dia 25 de març a les 10h. té lloc a l’ETSEIAT de la UPC (c/Colom 11. Terrassa) les proves Cangur de Matemàtiques, amb 250 estudiants d’ensenyament secundari.
Més de 250 estudiants d’ESO i Batxillerat de la ciutat de Terrassa es troben a les instal·lacions de l’ETSEIAT per resoldre les proves que la Societat Catalana de Matemàtiques els hi ha preparat a una nova edició de les proves Cangur.
La Societat Catalana de Matemàtiques organitza, cada any, les proves Cangur a diferents universitats catalanes, que consisteixen en la resolució d’una sèrie de proves.
L’objectiu de ‘Cangur’ és fomentar entre l’estudiantat d’ESO i Batxillerat les vocacions matemàtiques i difondre aquesta disciplina, bàsica per al desenvolupament de la ciència i de la tecnologia, i molt lligada a tota de mena d’àrees professionals.
Més informació a:
http://www.cangur.org/ http://www.iecat.net/institucio/societats/SCMatematiques/index.asp