
El període de presentació de sol·licituds per al Kit Digital, adreçat a empreses d’entre 3 a 9 treballadors, s’iniciarà el 2 de setembre a les 11:00 hores i es perllongarà durant tot un any, és a dir, fins al 2 de setembre del 2023 o fins a esgotar pressupost.
D’acord amb les bases reguladores d’aquesta convocatòria, l’import màxim del “bo digital” per a aquesta categoria d’empreses serà de 6.000 € i haurà d’anar destinat a finançar l’adquisició de solucions tecnològiques en qualsevol de les 12 categories establertes en el programa:
- Lloc web i presència bàsica a internet.
- Comerç electrònic.
- Xarxes socials.
- Gestió de clients.
- Business Intelligent i Analítica.
- Gestió de processos.
- Factura electrònica.
- Serveis i eines d’oficina virtual.
- Comunicacions segures.
- Ciberseguretat.
- Presència avançada a internet.
- Marketplace.
Recordem que l’ordre de bases que regula les convocatòries del Kit Digital ha estat modificada per una de nova que inclou dues categories més de solucions de digitalització (presència avançada a internet i marketplace), amplia les entitats beneficiàries dels ajuts i adapta els terminis d’execució, justificació i pagament per facilitar la implementació de les solucions, entre altres modificacions.
Aquí podeu consultar les noves bases reguladores.
Aprofitem per informar que per al segment d’empreses d’entre 10 i 49 treballadors la convocatòria romandrà oberta fins al 15 de setembre de 2022, i que el període de sol·licituds per al segment III (empreses de menys de 3 treballadors) està pendent de publicació.
Font: Seu Electrònica Red.es