Celebrate the Day, el projecte emprenedor de Marta Guiu per a retransmetre bodes de forma professional, via streaming, finalitzarà la seva campanya de crowdfunding en les pròximes hores.

 

A Marta Guiu, fundadora de Celebrate The Day, la idea de crear un servei de qualitat de retransmissió de casaments en directe se li va acudir durant un casament on era convidada, en el qual es van intentar emetre la cerimònia per videotrucada, sense gaire èxit.

A partir d’aquest moment, Marta va començar a pensar en una solució per aquests inconvenients, ja que li semblava que podia haver-hi un gran nombre de parelles que es trobessin en aquella mateixa situació. Uns anys després, i amb la millora de la tecnologia, Marta Guiu ha aconseguit dissenyar els serveis que ara ofereix a Celebrate the Day, i que molts nuvis estan demandant.

La proposta de Celebrate the Day és la de la retransmissió en directe del casament realitzada per videògrafs professionals, personalitzable, i garantint l’estricta privacitat de l’esdeveniment. D’aquesta manera, des dels familiars més grans de la parella de nuvis, com els avis, o altres familiars i amics que viuen a l’estranger, o que per diversos motius no poden ser-hi presents en aquells moments, poden gaudir d’aquest dia tan especial en temps real, veure i interactuar amb el casament, i de la gravació posterior, constituint tot plegat una experiència única que acaba sent un record per sempre.

 

Coneix més sobre Celebrate the Day, i els serveis que ofereix, des del següent enllaç:

https://www.celebratetheday.events/

 

Podeu col·laborar en la campanya de crowdfunding de Celebrate the Day, i obtenir recompenses exclusives, entrant en aquesta direcció de la plataforma Ulule:

https://ca-es.ulule.com/celebrate-the-day/coming-soon/

 

Celebrate the Day és un dels vuit projectes emprenedors que des del passat mes de novembre de 2020 han participat en el Bootcamp del  Crowdfunding Terrassa Innovació, programa organitzat pel Servei d’Innovació de l’Ajuntament de Terrassa amb l’objectiu de donar a conèixer i impulsar el micromecenatge (crowdfunding) com a forma de validació de projectes, i de finançament col·laboratiu, entre les iniciatives emprenedores de la ciutat.

Si voleu consultar la resta de projectes participants en el programa Crowdfunding Terrassa Innovació, i conèixer les seves propostes, ho podeu fer des del següent enllaç:

https://terrassainnovacio.cat/ca/crowdfunding-terrassa-innovacio/

 

 

 

Dades de contacte de Celebrate the Day:

Marta Guiu Capellas (Fundadora de Celebrate the Day)

662024780

[email protected]

www.celebratetheday.events

Deja un comentario

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Verified by MonsterInsights